Wyniki końcowe badania - raport z analizy działalności firmy:
Kancelaria Adwokacka Adwokat Adam Popławski

Siedziba firmy:
70-400 Szczecin
Bogurodzicy 1/3

Dane kontaktowe:
tel. +48 662 043 998
tel./fax: +91 820 58 00
poplawski.lex@gmail.com

https://poplawski.legal
  •  Firmowa strona internetowa przejrzysta dla użytkownika, responsywna, funkcjonalna i szybko ładuje się, zawiera właściwy układ elementów i strukturę, ciekawą szatę graficzną. 
  •  Bezpośrednio po wejściu na stronę można bez problemu znaleźć dostęp do najważnieszych informacji oraz informacje kontaktowe. 
  •  Szata graficzna przyjemna dla oka użytkownika. 
  •  Strona umiejscowiona wysoko w wynikach wyszukiwania. Prowadzone są działania SEO/SEM. 
  •  Logo oraz identyfikacja wizualna - właściwe, na wysokim poziomie. 
  •  Za pośrednictwem strony internetowej oferowana jest zdalna pomoc i kontakt z klientami 
  •  Kancelaria oferuje konkurencyjne ceny usług i wysoką jakość usług. Duża dbałość o sprawy klienta, indywidualne podejście. 
  •  Jakość usług świadczonych zdalnie nie odbiega od jakości usług świadczonych w siedzibie.
  •  Pierwsze wrażenie w kontakcie z firmą - bardzo pozytywne.
  •  Dostępność dla klienta w godzinach pracy - pełna.
  •  Staranność działań - na wysokim poziomie.
  •  W pełni przestrzegane są zasady etyki zawodowej i przepisy RODO. 
  •  W kancelarii segreguje się odpady z działalności. Firma wykazuje się bardzo niskim poziomem śladu węglowego.

PROCES BADANIA (15)

01. Rozpoczęcie badania

  lista badań w toku 
  proces pozyskiwania informacji i dostępnych danych

02. Proces badania - statusy 

 badanie rozpoczęte
 badanie w toku
badanie zakończone 

03. Pozyskanie źródeł informacji

weryfikacja danych w ogólnodostępnych bazach danych i rejestrach
weryfikacja udostępnianych przez podmiot badany danych i informacji
zwrócenie się do odpowiednich instytucji/organów/ urzędów o informację
weryfikacja w kontakcie bezpośrednim

04. Analiza pozyskanych danych

analiza pod kątem niezbędnych wymogów, uprawnień, standardów
analiza głównej strony internetowej firmy pod kątem stosowania i korzystania z optymalizacji i organicznego pozycjonowania (SEO) oraz wykorzystania narzędzi promocji (SEM)
 analiza pod kątem stworzonej grafiki, używanego logo firmy, wykresów, rysunków, zastosowanych czcionek
analiza pod kątem identyfikacji wizualnej firmy
analiza pod kątem stosowanych zabezpieczeń danych osobowych (RODO)
analiza pod kątem usług świadczonych zdalnie
analiza tzw. "pierwszego wrażenia" w kontakcie z klientami
analiza zakresu i czasu dostępności dla klienta
analiza informacji o działalności społecznej i uczestniczeniu w różnego rodzaju akcjach społecznych
analiza danych o zakresie działalności szkoleniowej/edukacyjnej skierowanej do młodzieży lub poszczególnych grup zawodowych
analiza cen wybranych usług pod kątem atrakcyjności i konkurencyjności na rynku usług prawnych, sposobu wyceny usług
analiza pod kątem jakości świadczonych usług, staranności działania
analiza danych świadczących o posiadanym doświadczeniu zawodowym i specjalizacji w danej dziedzinie
analiza pod kątem stosowania się do zasad etyki zawodowej
analiza doboru środków ochrony danych osobowych
analiza spełniania wymogów określonych w przepisach w zakresie RODO, poprawnej i adekwatnej ochrony danych
weryfikacja procedury niszczenia dokumentacji i analiza pod kątem zastosowanych metod segregowania odpadów
analiza procedurami zarządzania backup'ami danych
analiza zastosowanej polityki bezpieczeństwa, gotowości reakcji na wystąpienie naruszenia
analiza pod kątem wdrożonych nowoczesnych rozwiązań, narzędzi lub innowacji technologicznych
analiza udostępnianych informacji o dotychczasowych sukcesach zawodowych, nagrodach lub znakach jakości
analiza informacji o ewentualnym braniu udziału w rankingach firm prawniczych
analiza czasu trwania dotychczasowego stażu zawodowego i czasu trwania praktyki zawodowej
analiza informacji o przebiegu pracy zawodowej pod kątem ew. kar dyscyplinarnych, ew. negatywnych opiniach
analiza działalności firmy pod kątem stopnia uwzględniania tzw. śladu węglowego, stosowania OZE i segregowania odpadów 

05. Statystyki i parametry 

sięgnięcie w miarę potrzeby do danych statystycznych, archiwalnych źródeł, analiza i ocena wybranych parametrów

06. Wyniki z analizy 

przedstawienie gremium oceniającemu uzyskanych wyników
ocena zgromadzonych materiałów
dodatkowa weryfikacja
ocena końcowa 

07. Przeliczenie wyniku końcowego

prace końcowe i podsumowanie zebranych danych

08. Akceptacja raportu

  zakończenie prac i akceptacja raportu

wykres obszary działalności logo kancelarii
zrzut ekranu strona kancelarii

Przyznane odznaczenie - Liderzy Prawa 2020

logo Liderzy Gray

OFERTA

Program Liderzy Prawa
Diagnostyka indywidualna firm
Strategie działania
Akademia Liderów

undefined